تعمیر لیبل پرینتر

تعمیر لیبل پرینتر

تعمیر لیبل پرینتر برای رفع خرابی انواع پرینتر لیبل زن و چاپگر برچسب‌های یک طرفه موثر است. خدمات تعمیرات لیبل پرینتر تخصص اولیه شرکت ما است. می‌توانیم نواقص و عدم کارکرد صحیح دستگاه لیبل زن شما را در مدت کوتاهی برطرف کنیم. در واقع ابتدا به عیب یابی لیبل پرینتر می‌پردازیم، سپس هزینه تعمیر را به شما اطلاع می‌دهیم و در صورت توافق عملیات عیب یابی، سرویس و تعمیر این دستگاه را شروع می‌کنیم.
لیبل پرینتر تعمیر شده را در مدت زمان کوتاهی آماده، صحیح و سلامت برایتان ارسال می‌کنیم. نا گفته نماند شرکت نوین سیستم کوشای ایرانیان با بکار گیری متخصصین آزموده و زبده خدمات تعمیر در محل شرکت را ارائه می‌دهد. از شما دعوت می‌کنیم در ادامه با خدمات تعمیر پرینتر لیبل زن و عیوب رایج و هزینه تعمیر آشنا شوید.

تعمیر لیبل پرینتر با جایگزین

تعمیر لیبل پرینتر در تهران مطابق تصویر درج شده در ابتدای تصویر صورت می‌گیرد. تعمیر سریع و با ارسال دستگاه جایگزین در مدت زمان تعمیر؛ خدمات ما را از سایر نمایندگی‌های تعمیرات لیبل زن متمایز می‌کند. این خدمت در تهران ارائه می‌شود و از عقب افتادگی کارهای هنگام تعمیرات اساسی لیبل پرینتر جلرگیری می‌کند.

تعمیر سریع با قیمت مناسب

گرچه ممکن است تعمیر این دستگاه فروشگاهی زمان بر و صعب الحصول به نظر برسد. اما با تجربه و تکیه بر دانش روز تعمیرات و نگهداری تجهیزات الکترونیک و قطعات یدکی اورجینال تعمیر لیبل زن در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد. لیست قیمت قطعات لیبل پرینتر را در اختیارتان قرار دادیم تا با خیالی آسوده در سریع ترین زمان ایراد لیبل پرینتر خود را برطرف سازید.

عیب یابی پرینتر لیبل زن

برای تشخیص علت مشکلات (عیب یابی) پرینتر لیبل زن، ابتدا باید قطعات فیزیکی، تنظیمات نرم‌افزاری و عملکرد چاپ بررسی شود تا دقیقاً علت مشکل مشخص شود. سپس، قطعات معیوب تعمیر یا تعویض شده و نرم‌افزارها به‌روزرسانی می‌شوند تا عملکرد بهینه پرینتر تضمین شود. همچنین، تنظیمات و کالیبراسیون پرینتر نیز برای اطمینان از چاپ صحیح و دقیق بررسی می‌شود. در نهایت، مشتریان نیز به پیشنهادات و راهنمایی‌های لازم برای بهینه‌سازی عملکرد پرینتر لیبل زن دسترسی دارند.

هزینه تعمیر لیبل پرینتر

باتوجه به اینکه تعرفه دقیقی از سمت اتحادیه تعمیرات و تجهیزات فروشگاهی و بانکی تاکنون اعلام نشده است. پیش از ثبت درخواست نیاز است تا مشکلات لیبل پرینتر یا پرینتر لیبل زن از سوی شما از طریق فرم ذیل اعلام کنید. پس از ثبت فرم در مدت زمان کوتاهی نتیجه استعلام قیمت تعمیر لیبل پرینتر شما با توجه به قطعات یدکی لیبل زن و نوع درخواست تعمیر (نصب و راه اندازی لیبل پرینتر، رفع مشکل لیبل پرینتر و عیب یابی و مشاوره) به شما از طریق تماس اعلام خواهد شد.

راهنمای تعمیر پرینتر لیبل زن ؛ نحوه درخواست

درخواست تعمیر لیبل پرینتر

برای سرویس مشاوره، درخواست و تعمیر انواع لیبل پرینتر زبرا، بیکسولون، سیتیزن و سایر برندهای کره‌ای با قطعات اورجینال لطفا فرم تماس و درخواست خود را با توجه به تصویر سمت چپ تکمیل فرمایید.
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
نام برند و مدل دستگاه:
نوع درخواست:

تعمیر مشکلات رایج پرینتر لیبل زن

 دستگاه‌های لیبل پرینتر سرعت و کارایی بالا دارند. به‏ همین دلیل در اکثر صنایع مانند حمل و نقل و خرده‏ فروشی مورداستفاده قرار می‌گیرند. با این حال، گاهی اوقات در هنگام استفاده از دستگاه پرینتر لیبل زن مشکلاتی مثل افت کیفیت چاپ و گیر کردن کاغذ پیش می‌آید. این مشکلات به دلایل مختلفی ایجاد می‏‌شوند که راه‌حل‌های خاص خودشان را دارند. اما دستگاه‌های لیبل زن بیشتر دچار ۳ مشکل اساسی می‏‌شوند. این مشکلات در چاپ لیبل اختلال ایجاد می‏‌کنند و حتی باعث عدم چاپ لیبل می‏‌شوند:

۱. چاپ لیبل پرینتر به شدت تار شده است

در بعضی اوقات هنگام استفاده از دستگاه لیبل پرینتر زن، کیفیت لیبل چاپ شده بسیار پایین است و حتی متن روی لیبل تار دیده می‌شود. این مشکل سه دلیل دارد:

  • هد پرینتر کثیف یا فرسوده شده است که در این حالت باید آن را تمیز کنید یا از یک متخصص برای تعویض این قطعه فرسوده کمک بگیرید
  • کاغذ لیبل کیفیت خوبی ندارد و تاریخ مصرف آن به پایان رسیده است. بنابراین باید کاغذ جدیدی خریداری کنید
  • پرینتر لیبل زن به درستی تنظیم نشده است. در این مورد باید تنظیمات دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید. همچنین باید نرم‌افزار یا درایور پرینت را مجددا نصب کنید

 ۲. لیبل پرینتر به کندی چاپ می کند

پایین بودن سرعت چاپ دستگاه پرینتر لیبل زن یکی از رایج‏ترین مشکلات است. این مشکل علاوه بر کاهش راندمان تولید، موجب افزایش حجم کارها می‏‌شود. این اختلال هم به ۳ دلیل اصلی اتفاق می‏‌افتد:

  • اتصال دستگاه پرینتر به خوبی انجام نشده است که در این صورت باید بعد از بررسی دستگاه خود، از عدم وجود این مشکل مطمئن شوید.
  • کاغذ لیبل کیفیت خوبی ندارد و به‏راحتی در دستگاه گیر می‌کند. پس باید کاغذ لیبل جدید و باکیفیت خریداری کنید.
  • تنظیمات چاپ لیبل به‏درستی انجام نشده است. مثل مشکل قبلی، تنظیمات را به تنظیمات کارخانه بازگردانید و دیوارها و نرم‌افزار پرینت را مجددا نصب کنید.

 ۳. تجهیزات دستگاه لیبل پرینتر خراب شده‌اند

اگر دستگاه لیبل پرینتر شما مثل قبل کار نمی‌کند یا در طول استفاده از کار می‏افتد، علت‌های مختلفی دارد:

  • مانند دو مشکل قبل ممکن است به دلیل تنظیمات اشتباه باشد که با راه‌حل‌های مشابه قبل، این مشکل می‌تواند حل شود.
  • در اتصالات دستگاه پرینتر لیبل زن ایراد وجود دارد. در این مورد باید تمام اتصالات دستگاه خود را بررسی کنید.
  • در نهایت اگر با این روش‏ها نمی‏توانید مشکل کارنکردن پرینتر لیبل خود را حل کنید، حتما قطعات دستگاه شما خراب شده‏ است. بنابراین برای تعمیر یا تعویض قطعات می‏توانید با مرکز تعمیرات تخصصی پرینتر لیبل زن ما تماس بگیرید.

علاوه بر این ۳ مشکل اساسی، بعضی اوقات دستگاه پرینتر لیبل زن دچار افست بارکد می‌شود که معمولاً به دلیل نصب اشتباه هد پرینت اتفاق می‏افتد. برای حل این مشکل محل هد پرینت باید کالیبره شود.

به طورکلی، در طول استفاده از دستگاه‌های لیبل پرینتر ممکن است مشکلات مختلفی رخ دهند. اگر افراد متخصص این مشکلات را به موقع تشخیص دهند و با انجام اقدامات مؤثر آنها را حل کنند، کارایی دستگاه بهبود می‌یابد و شما می‏توانید بااطمینان از پرینتر خود استفاده کنید.