مقالات تخصصی, مقالات لیبل پرینتر

راهنمای خرید لیبل پرینتر حرارتی برچسب زن

راهنمای کامل خرید لیبل پرینتر حرارتی برچسب زن یک طرفه با کیفیت

قبل از پرداختن به «راهنمای خرید لیبل پرینتر حرارتی»، به تاثیر انتخاب خوب بهترین راه خرید لیبل پرینتر می‌پردازیم. بسته‌بندی محصول همیشه روی اولین برداشت مشتریان از شرکت شما تاثیر مستقیمی‏ دارد. لیبل‏ های چاپ شده بر روی بسته بندی محصولات هم یکی از اولین مواردی است که مشتریان شما را تحت تاثیر قرار می‏‏دهند. اگر می‏خواهید لیبل‏های محصولات را خودتان تولید کنید، استفاده از چاپگرهای با کیفیت بالا و حرفه ای بسیار اهمیت دارد. متأسفانه، هنگامی‏ که کسب و کارها با خرید لیبل پرینترهای باکیفیت پایین سعی می‏کنند در هزینه ها صرفه جویی کنند، اغلب اوقات به دلیل چاپ غیرحرفه ای برچسب‏ها و ناخوانا بودن آن‏ها، تصویر بدی از برندشان در ذهن مشتریان ایجاد می‏ کنند. بهترین راه برای ایجاد اولین برداشت مثبت در ذهن مشتریان سرمایه گذاری برای خرید پرینتر لیبل زن باکیفیت و حرفه ای است. با این حال، پیدا کردن بهترین لیبل پرینتر برای کسب و کارتان خیلی ساده هم به نظر نمی‏ رسد.

راهنمای خرید لیبل پرینتر

شکل 1. انواع خروجی لیبل پرینتر در مقاله راهنمای خرید لیبل پرینتر

چگونه لیبل پرینتر حرارتی خوب بخریم

از آنجایی که صاحبان کسب وکارها نیازهای متفاوتی برای چاپ لیبل بر روی محصولات خود دارند، هنگام خرید لیبل پرینتر باید موارد مختلفی مثل هزینه پرینت لیبل، سفارشی سازی لیبل‏ها و کارایی دستگاه را درنظر بگیرند. درغیراین صورت با خرید یک مدل پرینتر نامناسب و غیرکارآمد، دچار ضرر و زیان زیادی خواهند شد. اگر شما هم قصد دارید یک دستگاه لیبل پرینتر مناسب برای کسب و کارتان خریداری کنید و برای تحت تاثیر قراردادن مشتریان خود، لیبل‏های سفارشی سازی شده باکیفیت را بر روی محصولات خود بچسبانید، همراه ما با باشید. ما در این مقاله قصد داریم مهمترین فاکتورهای خرید انواع پرینتر لیبل زن را بررسی کنیم. لطفا هنگام خرید لیبل پرینتر برای کسب و کارتان حتما به این 5 راهنمای خرید لیبل پرینتر (بسیار تخصصی) ذیل توجه کنید:

توجه به کیفیت برچسب چاپ شده

شکل 2. توجه به کیفیت برچسب چاپ شده

خرید لیبل پرینتر حرارتی با کیفیت

اولین راهنمای خرید لیبل پرینتر حرارتی این است که قبل از خرید یک دستگاه پرینتر لیبل باید به این سوال پاسخ دهید که هدفتان از خرید پرینتر چیست؟ اگر می‏خواهید روی تیوپ ژل حمام، تابلوی سلامت و ایمنی یا فریزر برچسب بزنید، باید دستگاه لیبل پرینتری را انتخاب کنید که درمقابل رطوبت و آب دوام بسیار زیادی دارد. پرینترهای جوهر افشان که در آنها از جوهر حلال در آب استفاده می‏ شود، ضدآب نیستند و درنتیجه دوام متن چاپ شده آنها خیلی کم است. بنابراین شما به مدلهای جوهرافشان با جوهرهای مبتنی بر رنگدانه یا مدلهایی با فناوری‏های لیزر یا  LEDنیاز دارید. علاوه براین، اگر می‏خواهید تصاویر پیچیده تر، آرم‏ها یا متن‏های کوچک و همچنین کدهای QR را بر روی محصولات خود چاپ کنید؛ بهتر است به دنبال مدلی باشید که وضوح چاپ آن بالاتر از 360 نقطه در اینچ است.

لیبل پرینتر با سرعت چاپ بالا

دومین نکته راهنمای خرید لیبل پرینتر حرارتی توجه به سرعت چاپ پرینتر برچسب زن در این پرینترهای حرارتی است. اگر هر روز به تعداد زیادی برچسب نیاز دارید، حتما به سرعت چاپ مدل انتخاب شده توجه کنید. به عنوان مثال اگر نمی‏خواهید برای پرینت 400 لیبل در روز، 8 ساعت وقت صرف کنید و 3 سری جوهر خریداری بخرید، بهترین دستگاه لیبل پرینتر برای شما، مدلی است که لیبل‏ها را با سرعت 6 یا 12 اینچ در ثانیه (باسرعت زیاد) چاپ می‏کند. این مدل لیبل پرینترها، علاوه بر سرعت بالا، کیفیت چاپ بالایی هم دارند. پس قبل از خرید پرینتر باید بررسی کنید براساس تعداد محصولات خود، به چه تعداد لیبل در روز نیاز دارید و سپس یک مدل با سرعت چاپ مناسب را انتخاب کنید.

توجه به سرعت چاپ

شکل 3. توجه به سرعت چاپ

قیمت نهایی لیبل‏ حرارتی چاپ شده لبیل زن

سومین نکته راهنمای خرید لیبل پرینتر حرارتی هزینه نهایی چاپ لیبل یا یک فاکتور توسط پرینتر لیبل زن است. به طور کلی ثابت شده است که هر چه بیشتر برای خرید پرینتر خود هزینه کنید، هزینه های چاپ لیبل شما کمتر می‏ شود. اگر قیمت یک پرینتر نصف قیمت پرینتر دیگر است، همیشه به این معنی نیست که هزینه چاپ آن هم ارزانتر است. ممکن است یک مدل لیبل پرینتر ارزان‏تر خریداری کنید، اما پس از استفاده از آن متوجه شوید که هزینه‏ های چاپ با آن بسیار بالاتر از مدل‏های گرانتر است. به همین دلیل تعیین هزینه های چاپ لیبل اهمیت زیادی دارد. با خرید یک مدل مناسب و باکیفیت هم هزینه ‏های چاپ لیبل شما کمتر می‏‏شود و هم می‏‏توانید لیبل‏های باکیفیت برای تحت تاثیرقرار دادن مشتریان خود چاپ کنید. برای اطلاع از هزینه ‏های چاپ مدل‏های مختلف لیبل پرینتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

عرض چاپ لیبل پرینتر هنگام خرید

اندازه رول برچسب در لیبل زن حرارتی؛ مهم‌ترین و اخرین نکته تخصصی در راهنمای خرید لیبل پرینتر حرارتی است. اندازه رول برچسب در لیبل زن حرارتی است. زیرا اکثر مدل‏‌های پرینتر لیبل زن، برچسب‏ها را با پهنای 4 یا 8 اینچ چاپ می‏ کنند. فقط تعداد محدودی قابلیت چاپ لیبل با پهنای بین 5 تا 6 اینچ را دارند. بزرگ‌ترین پرینترهای لیبل هم، برچسب‏ها را به اندازه 8.6 اینچ (220 می‏لی‌متر) چاپ می‏کنند. البته باید به این نکته هم توجه کنید که شما هنگام چاپ فقط در یکی از ابعاد برچسب محدودیت دارید. به عنوان مثال، اگر لیبل پرینتر شما 4 اینچی است، می‏ توانید یک برچسب 12 در 4 اینچی را برای محصولی مثل بطری نوشابه چاپ کنید. عرض لیبل چاپ شده در مدل‏های مختلف پرینتر لیبل زن تفاوت دارد. بنابراین بهترین کار قبل از خرید این نوع پرینترها این است که اندازه لیبل موردنیاز خود را بررسی کنید و پس مدلی را انتخاب کنید که لیبل را با حداکثر پهنا پرینت می‏گیرد.

 با این حال، توصیه می‏‌کنیم پرینتر لیبل زنی را که برچسبهای خیلی پهن چاپ را می‏کند، خریداری نکنید زیرا هرچه عرض چاپ بیشتر باشد، اندازه دستگاه بزرگ‌تر خواهد بود. بعضی از مدل‌های دستی که می‏‌توان آنها را در یک دست نگه داشت، لیبل را با حداکثر عرض 12 میلی‌متر چاپ می‏کنند. در واقع این مدلها برای برچسب‌ گذاری استاندارد روزانه مناسب هستند.

 اگر هنگام انتخاب لیبل پرینتر به این موارد توجه نکنید؛ نمی‏توانید مدل مناسب را براساس نیازهای کسب و کارتان را خریداری کنید و درنهایت متضرر خواهید شد. اما با داشتن اطلاعات کامل می‏توانید بهترین مدل را متناسب با محصولات خود خریداری کنید. پس حتما قبل از خرید دستگاه پرینتر به این 5 نکته مهم توجه کنید و درصورت داشتن سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند. در ادامه این مقاله برای آشنایی با خرید مدل‏های مختلف لیبل پرینتر رنگی، صنعتی، رومیزی با ما همراه باشید. اما قبل از آن به تصویر ذیل برای یک لیبل زن با عرض چاپ برچسب باریک است.

خرید لیبل پرینتر در انواع عرض چاپی

شکل 4. خرید لیبل پرینتر در انواع عرض چاپی

خرید پرینتر لیبل زن رنگی

انتخاب بهترین لیبل پرینتر رنگی براساس نیازهای خاص شما ممکن است دشوار باشد. نکته ای که باید هنگام خرید پرینترهای رنگی به آن توجه کنید این است که این مدل‏ها به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه، جایگزین مناسبی برای پرینترهای رومیزی معمولی هستند. شما می‏‏توانید با توجه به بودجه ای که دارید یک پرینتر لیبل زن رنگی عالی را خریداری کنید. زیرا قیمت این مدلها تفاوت زیادی با مدل‏های معمولی ندارند. تنوع مدل‏های پرینتر لیبل زن رنگی در بازار زیاد است. اما متأسفانه اکثر افراد به سراغ پرینترهای ارزان‌ قیمت می‏‌روند که اغلب انتخاب خوبی نیستند. زیرا با خرید مدلهای ارزان در بلندمدت متحمل هزینه ‏های زیادی می‏شوند. همچنین ممکن است نیاز به مواد و جوهر بیشتری نسبت به پرینترهای گران‌تر داشته باشند. بنابراین بهتر است بر روی پرینترهای رنگی که مطابق با تکنولوژی‏های مدرن هستند و قیمت و کیفیت مناسبی دارند، سرمایه گذاری کنید.

خرید لیبل پرینتر با چاپ رنگی واضح روی برچسب یکطرفه

شکل 5. خرید لیبل پرینتر با چاپ رنگی واضح روی برچسب یکطرفه

خرید لیبل پرینتر صنعتی

لیبل پرینترهای صنعتی یکی بهترین از مدل‏های پرینتر لیبل زن هستند که برای انبارها، کارگاه‏های تولیدی و موسسات حمل و نقل طراحی شده اند. چاپگرهای صنعتی سرعت چاپ بسیار بالایی دارند و به دلیل قابلیت نگهداری رول‏های برچسب بزرگتر، برای چاپ برچسب‏ها با حجم بالا بسیار عالی هستند. این نوع پرینترها گزینه‏های متعددی مثل USB، بلوتوث، اترنت و WiFi برای اتصال به سایر دستگاه‏ها دارند. به همین دلیل دارای انعطاف پذیری و بهره وری زیادی هستند . اگر هنوز لیبل پرینتر صنعتی مناسب را انتخاب نکرد‏ه اید، با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم با توجه به نوع کسب و کارتان بهترین مدل را خریداری کنید.

از بین مدل‏های صنعتی لیبل پرینتر، پرینتر صنعتی زبرا مدل S4M یکی از قدرتمندترین و بادوام ترین پرینترهای صنعتی است که برچسب‏های مختلف و بارکدها را با حداکثر عرض 104 میلی‏متر و با وضوح 203dpi چاپ می‏کند. پس اگر شما هم یک کارگاه تولید یا یک انبار محصول در هر زمینه ای  دارید، همین الان با کارشناسان ما برای خرید این مدل پرینتر تماس بگیرید.

خرید لیبل پرینتر بر اساس کاربرد تصویر لیبل زن صنعتی

شکل 6. خرید لیبل پرینتر بر اساس کاربرد تصویر لیبل زن صنعتی

لیبل پرینتر رومیزی

لیبل پرینتر‌ رومیزی در محیط‌هایی که حجم کاری کم و متوسطی دارند مثل آزمایشگاه‌ها، اداره ها، داروخانه ‌ها و…. کاربرد دارد. بدنه این مدل از پرینتر‌ لیبل زن با پلاستیک فشرده باکیفیت ساخته شده است. بنابراین در مقابل ضربه مقاومت بالایی دارند. نکته مهمی‏ که باید هنگام خرید بهترین لیبل پرینتر رومیزی به آن توجه کنید این است که دستگاه خود را باید دریک مکان تمیز و به دور از گرد و غبار قرار دهید تا عملکرد آن‏ها در طول استفاده دچار اختلال  نشود. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن یک مدل پرینتر رومیزی مناسب و باکیفیت برای کسب و کارتان هستید، اینجا یکی از بهترین مدل‏های فروشگاه ما را به شما معرفی کرده ایم. لیبل پرینتر رومیزی زبرا مدل TLP 3842 یکی از باکیفیت‏ترین مدلهای پرینتر رومیزی است. این دستگاه با هر دو تکنولوژی چاپ حرارتی مستقیم و غیرمستقیم لیبل‏ها و برچسب‏های شما را با عرض حداکثر 104 میلی‏متر چاپ می‏کند.

 علاوه براین در این مدل شما می‏توانید از رول‏های ریبون با طول حداکثر 75 متر برای چاپ انواع برچسب استفاده کنید. سرعت و دقت چاپ این مدل هم بسیار بالاست (300 dpi). این مدل با داشتن حافظه 512 مگابایتی و همچنین پورتهای USB،parallel و RS232 انعطاف پذیری زیادی در انتقال داده ها دارد. جنس بدنه این دستگاه که مقاومت بسیار بالایی دارد بهترین انتخاب برای شماست. همچنین با توجه به کیفیت بالای این مدل استوک، قیمت آن بسیار کمتر از مدل نو  است و خرید آن بسیار مقرون به صرفه است. همانطور که می‏دانید یکی از عوامل مهم هنگام خرید لیبل پرینتر که ذهن خریداران را درگیر می‏کند، قیمت آن است. از آنجایی‏که همه افراد ترجیح می‏دهند براساس بودجه خود لیبل پرینتر موردنظرشان را انتخاب کنند، در ادامه به بررسی قیمت‏ها پرداخته‏ ایم.

راهنمای خرید پرینتر لیبل زن حرارتی رومیزی

شکل 8. راهنمای خرید پرینتر لیبل زن حرارتی رومیزی

بررسی قیمت دستگاه لیبل زن

هنگام مراجعه به یک سایت خرید لیبل پرینتر و سایر لوازم دیجیتال اداری یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از صرف هزینه مناسب برای لیبل پرینتر ، خرید یک مدل باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه است. البته اکثر صاحبان و مدیران کسب وکارها تصور می‏کنند که یک لیبل پرینتر مقرون به صرفه باید ارزان باشد. اما این تصوراشتباه است. همیشه مقرون به صرفه ترین پرینترها، مدل‏هایی هستند که به دلیل داشتن تجهیزات باکیفیت، قیمت پایینی ندارند؛ اما با خرید آنها هزینه پرینت برچسب شما بسیار کم می‏شود. اگر هنوز هم فکر می‏کنید که خرید لیبل پرینترهای باکیفیت برای شما هزینه زیادی دارد، ما یک پیشنهاد داریم. امروزه قیمت پرینتر های نو به شدت بالا رفته است و به دلیل کاهش قدرت خرید جامعه، همه کسب و کارها امکان خرید لیبل پرینتر نو را ندارند. بنابراین اکثر افراد به دنبال خرید لیبل پرینترهای استوک یا دست دوم باکیفیت در وبسایتهای مختلف هستند. پیشنهاد ما این است که بهترین مدل پرینتر لیبل زن استوک را از فروشگاه‏های معتبر و همراه با ضمانت نامه خریداری کنید. اما قبل از خرید از فروشگاه‏های معتبر به این سه نکته توجه کنید:

  • میزان استفاده از لیبل پرینتر و کیفیت چاپ آن
  • در دسترس بودن درایور پرینتر و سازگاری آن با سیستم‏ عامل‏های مختلف
  • امکان تعویض قطعات پرینتر
  • خرید لیبل پرینتر استوک، کارکرده یا نو
توجه به قیمت خرید لیبل پرینتر حرارتی

شکل 10. توجه به قیمت خرید لیبل پرینتر حرارتی

راهنمای خرید اینترنتی لیبل زن

امروزه انواع مدل‏های پرینتر لیبل پرینتر (رنگی، صنعتی، رومیزی و حتی قابل حمل) تبدیل به یکی از ابزارهای اصلی برای بهبود فرآیند فروش و جذب مشتریان در انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ شده اند. شما می‏‏توانید ابتدا براساس ویژگی‏های محصولات و نیازهای کسب و کار خود، به راحتی یکی از بهترین مدلهای پرینتر را از فروشگاه‏های آنلاین معتبر انتخاب کنید. سپس بعد از بررسی مشخصات آن‏ها و مشاوره با کارشناسان سایت، بهترین دستگاه لیبل پرینتر را خریداری کنید. با خرید اینترتی لیبل پرینتر، هم در وقت و هم در هزینه شما صرفه جویی می‏شود. شما می‏توانید انواع مدل‏های پرینتر لیبل زن باکیفیت استوک را از فروشگاه آنلاین ما انتخاب کنید. کارشناسان ما به شما کمک می‏کنند تا یک مدل باکیفیت را متناسب با فعالیت خود برای توسعه کسب و کارتان خریداری کنید. تمام دستگاه‏های پرینتر ما همراه با ضمانت هستند. پس با خیال آسوده می‏توانید از فروشگاه ما باکیفیت‏ترین لیبل پرینتر را خریداری کنید. اما چگونه می‏توان پرینتر لیبل زن باکیفیت را از فروشگاه‏های معتبر آنلاین انتخاب و خرید کرد.

راهنمای خرید بهترین لیبل پرینتر برچسب زن حرارتی مناسب

شکل 11. راهنمای خرید بهترین لیبل پرینتر برچسب زن حرارتی مناسب

خرید پرینتر لیبل زن باکیفیت

انتخاب یک مدل لیبل پرینتر باکیفیت بستگی به نیازهای شما و کسب و کارتان دارد. با این حال، ما در بخش آخر این مقاله قصد داریم در مورد انتخاب بهترین پرینتر برچسب به شما کمک کنیم. برای انتخاب بهترین پرینترهای لیبل باید ابتدا تحقیقات کاملی را انجام دهید، نظرات مشتریان را در مورد مدل‏های مختلف مطالعه کنید و از کارشناسان کمک بگیرید. البته هنگام بررسی ویژگی های یک پرینتر، باید وضوح و سرعت چاپ، شیوه‏ های اتصال به سایر دستگاه‏ها، مقاومت و دوام آنها توجه کنید. نکته بعدی هنگام خرید لیبل پرینتر درنظر گرفتن نیازهای کسب و کارتان است. برخی از سوالاتی که باید از خودتان بپرسید این است که: آیا پرینتر قابل حمل می‏خواهید یا صنعتی؟ پرینتر رنگی برای شما مناسب است یا معمولی؟ به قابلیت بی‏سیم نیاز دارید یا نه؟ با استفاده از این فاکتورها و مقایسه مدل‌های مختلف، می‏‌توانید با اطمینان بهترین لیبل پرینتر را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای کسب و کار شماست و عملکرد بهینه ای هم دارد.

در پایان امیدواریم با کمک این راهنمای کامل بتوانید بهترین پرینتر لیبل زن را انتخاب کنید. درصورت داشتن سوال برای خرید انواع مدل‏های پرینتر لیبل، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *