مقالات تخصصی

معرفی بهترین دستگاه های اداری و فروشگاهی

لیبلزن فیشزن بارکدخوان

یک کسب و کار موفق برای داشتن عملکرد عالی، علاوه بر استخدام افراد مناسب، نیاز به بهترین دستگاه های اداری و فروشگاهی دارد. ابزار، لوازم و تجهیزات مناسب روی بهره وری اعضای یک تیم یا کارکنان یک فروشگاه و همچنین ایجاد تصویر مثبت در مشتریان و مراجعه کنندگان دارد. به عنوان مثال، اگر شرکتی همچنان مشخصات سفارش‌ها را بر روی پاکت‌ها به صورت دستی وارد می‌کند، از نظر مشتریان او قدیمی به نظر میرسد.

درنتیجه این موضوع می‌تواند بر روی جذب مشتریان شرکت تأثیر منفی بگذارد. صاحبان شرکت‏ها و فروشگا‏هها به خصوص آنهایی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند، معمولا تاثیر استفاده از ابزارهای‏ باکیفیت و مدرن را نادیده می‏گیرند، درحالیکه آنها برای شروع و توسعه هر کسب و کاری ضروری هستند.  دستگاههای اداری و فروشگاهی باکیفیت به مدیریت کارهای شرکت یا فروشگاه شما کمک می‌کنند و باعث می‌شوند کارهای روزمره شما راحت‌تر انجام شوند.

به عنوان صاحب یک کسب و کار یا فروشگاه اگر می‌خواهید علاوه برداشتن یک محیط کار مدرن، خودتان و کارمندانتان کارهای خود را به راحتی انجام دهند، لازم است از بین انواع ماشین های اداری و فروشگاهی، دستگاه‌های بارکدخوان، فیش پرینتر و لیبل پرینتر را برای کسب و کار خود خریداری کنید. این دستگاه فرآیندهای فروش، انبارداری، بسته بندی و مدیریت کسب و کارتان را سریعتر و آسانتر می‌کنند. اگر هنوز این سه نوع دستگاه اداری و فروشگاهی را برای کسب و کارتان خریداری نکرده اید، با مطالعه ادامه این مقاله میتوانید بیشتر با کاربردها و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید.

لیبلزن فیشزن بارکدخوان

شکل 1. بهترین دستگاه اداری و فروشگاهی مانند لیبلزن و فیشزن و بارکدخوان

 

لیبل پرینتر

دستگاه‌های پرینتر لیبل زن در بین انواع دستگاه های اداری و فروشگاهی تنوع زیادی در بازار دارند. بنابراین خرید بهترین این نوع پرینتر می‌تواند برای کسب و کارتان چالش برانگیز و پیچیده باشد. نداشتن اطلاعات کافی درمورد قابلیتها و ویژگی‏های انواع مدل‌های لیبل پرینتر هم می‌تواند شما را بیشتر سردرگم کند. بنابراین شما نیاز به اطلاعاتی در مورد امکانات مدل‌های مختلف دارید تا بتوانید براساس نیازهای کسب و کارتان کارآمدترین مدل را انتخاب کنید. البته در این بین نباید از قیمت انواع پرینتر لیبل زن هم غافل شوید.

به همین دلیل قبل از موضوع دستگاه لیبل پرینتر، در این بخش از مقاله به مهمترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید درنظر بگیرید اشاره کرده ایم تا به شما کمک کنیم بهترین تجربه خرید را داشته باشید. پس هنگام خرید پرینترهای لیبل زن باید:

 

خرید دستگاه لیبلزن حرارتی

شکل 2. خرید دستگاه لیبلزن حرارتی

  • کیفیت آن‌ها را بررسی کنید. وقتی طول عمر یک پرینتر بیشتر باشد‏ هزینه های جاری چاپ شما به حداقل می‌رسد. علاوه براین، کیفیت لیبل‏های چاپ شده هم بسیار بالاتر خواهد بود. درحالیکه پرینترهای لیبل زن ارزان‌تر به دلیل ضعیف بودن قطعات، زودتر خراب می‌شوند و یا همیشه نیاز به تعمیر دارند. برای اطمینان از کیفیت این نوع پرینترهای حرارتی اداری و فروشگاهی و قابلیت‌ها و توانایی‌های آنها حتما به اندازه کافی در مورد مدل‏های مختلف تحقیق کنید و نظرات خریداران را بخوانید. علاوه براین نباید برند لیبل پرینتر را نادیده بگیرید، زیرا نقش مهمی در کیفیت قطعات دارند. برای دیدن بهترین برندهای لیبل پرینتر اینجا کلیک کنید.
  • عرض و فرمت برچسب چاپ شده در این نوع تجهیزات فروشگاهی را درنظر بگیرید. ممکن است این مورد کم اهمیت به نظر برسد، اما باید پرینتری را انتخاب کنید که برای کسب و کارتان و محصولاتتان برچسب‌های باکیفیتی را چاپ کند. بنابراین باید ابتدا به این سوالات پاسخ دهید؛ برای محصولاتتان چه نوع برچسب‌هایی میخواهید؟ (یک طرفه یا دوطرفه، رنگی یا معمولی) آیا به برچسب‌هایی با اندازه های مختلف نیاز دارید یا می‌خواهید فقط در یک اندازه یک خاص باشند؟ با پاسخ به این سوالات راحتتر می‌توانید پرینتر موردنظرتان را انتخاب کنید. البته به این نکته توجه کنید که هزینه چاپ برچسب‏های پهن‌تر معمولاً بیشتر از برچسب‌های باریک است.
  • درمورد قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگر تحقیق کنید. قبل از خرید این نوع پرینترها باید بررسی کنید هر مدل چگونه به سیستم شما متصل می‌شود و داده‌ها را برای چاپ دریافت می‌کند. آیا اتصال آن به سیستم‌های دیگر باسیم است یا بدون سیم؟ اکثر پرینترها یک پورت USB دارند؛ اما علاوه بر این پورت گزینه‌های متعدد دیگری برای اتصال به سایر دستگاهها و انتقال اطلاعات به آنها دارند که محبوبترین آنها عبارتند از :
  • وای فای
  • بلوتوث
  • پورت موازی
ماشین های اداری

شکل 3. دستگاه : پرینتر حرارتی

انواع پرینترهای لیبل زن

پرینترهای حرارتی لیبل زن یکی از پرکاربردترین انواع ماشین‏های اداری و فروشگاهی هستند که ازطریق انتقال مستقیم حرارت لیبل‏های موردنظرتان را چاپ می‌کنند. در حالیکه، پرینتر انتقال حرارتی ابتدا حرارت را به یک نوار حرارتی منتقل می‌کند و سپس گرمای منتقل شده را به بر روی چسب انتقال می‌دهد. برچسب‌های چاپ شده در هر دو مدل، کیفیت بسیار بالایی دارند، اما تفاوت‌های اساسی دارند که هنگام خرید بهترین لیبل پرینتر باید به آنها توجه کنید. هزینه‏ های چاپ برچسب با دستگاه‌های چاپگر حرارتی مستقیم بسیار پایین‌تر است؛ زیرا نیاز به جوهر یا روبان ندارند. بنابراین در مقایسه با مدل انتقال حرارتی مقرون به صرفه تر هستند. این مدل پرینترها فقط به مواد حساس به حرارت برای چاپ برچسب نیاز دارند. برچسب های چاپ شده با پرینتر حرارتی مستقیم دوام زیادی در مقابل سایش، نور خورشید و رطوبت و آب ندارند. بنابراین حداکثر تا 6 ماه دوام دارند. اگر متن یا تصویر چاپ شده بر روی برچسب‌های محصولاتتان در کوتاه مدت قابل استفاده هستند؛ مثل برچسب‌های فروش کالا، این نوع لیبل پرینترها برای شما ایده آل هستند.

اکنون که با مهم‌ترین معیارهای خرید یکی از پرکاربردترین انواع پرینتر های اداری و فروشگاهی آشنا شدید، میخواهیم دو مدل چاپگر لیبل را که تمام برندها به بازار عرضه می‌کنند، به شما معرفی کنیم:

  • پرینتر حرارتی مستقیم
  • پرینتر حرارتی انتقالی

اما پرینترهای انتقال حرارتی برچسب‌هایی را چاپ می‌کنند که در برابر سایش ، نور، رطوبت و سایر عوامل محیطی سخت مقاوم‌تر هستند. علاوه براین این نوع پرینترها قابلیت چاپ رنگی را هم دارند. درحالی‌که مدلهای حرارتی مستقیم فقط برچسبهای سیاه و سفید را چاپ میکنند. اگر در حوزه تجهیزات پزشکی یا در زمینه نگهداری محصولات در سردخانه فعالیت دارید و همچنین نیاز به  رهگیری مداوم کالا در انبار محصولات دارید، این نوع پرینترها بهترین انتخاب برای شما هستند.

پرینتر حرارتی اداری فروشگاهی با طراحی مدرن و زیبا

شکل 4. پرینتر حرارتی اداری فروشگاهی با طراحی مدرن

برندهای دستگاه پرینتر حرارتی لیبلزن

  1. لیبل پرینتر ایکس Xprinter: با طراحی مدرن و عملکرد برتر، این برند انتخابی عالی برای کسب و کار شماست.
  2. لیبل پرینتر سوو Sewoo: با تکنولوژی پیشرفته و قابلیت‌های منحصر به فرد، این بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای چاپ لیبل‌های شماست.
  3. لیبل پرینتر هانیول Honeywell: با سابقه برجسته و اعتبار بین‌المللی، این برند تضمین کیفیت و عملکرد بی‌نظیر را به شما ارائه می‌دهد.
  4. لیبل پرینتر گینشا GAINSCHA: با قابلیت چاپ سریع و دقیق، این بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای نیازهای شماست.
  5. لیبل پرینتر سیتیزن Citizen: با طراحی ارگونومیک و عملکرد بی‌نقص، این برند مناسبی برای استفاده در محیط‌های مختلف است.
  6. لیبل پرینتر بیکسولون Bixolon: با قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌ها و سیستم‌های مختلف، این برند یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها در بازار است.
  7. لیبل پرینتر زبرا Zebra: با تنوع بی‌نظیر در مدل‌ها و امکانات، این برند انتخابی عالی برای نیازهای چاپ لیبل شماست.

تفاوت دستگاه لیبل زن و فیش زن حرارتی

اکنون که با انواع چاپگرهای لیبل زن آشنا شدید، می‌توانید با بررسی مدل‌های مختلف و بودجه و نیازهای کسب و کارتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با ویژگی‌ها و قابلیت‏های یکی دیگر از پرکاربردترین انواع دستگاه های اداری و فروشگاهی یعنی فیش پرینتر، آشنا شوید. علاوه بر این، ما در این بخش قصد داریم مهم‌ترین نکات را در هنگام خرید بهتر پرینترهای فیش زن بررسی کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن بهترین تجربه خرید ادامه این مقاله را از دست  ندهید.

دستگاه لیبل پرینتر رنگی

شکل 5. دستگاه لیبل پرینتر رنگی

فیش پرینتر یا فیش زن حرارتی

 فیش پرینتر یکی دیگر از انواع دستگاه های اداری و فروشگاهی است که اسناد مربوط به تراکنش‌های فروش کالا و خدمات مثل رسید، فاکتور و بلیط را چاپ می‌کند. این دستگاه در تمام صنایع مثل خرده فروشی، هتلداری، مراقبت‌های بهداشتی و حمل و نقل کاربرد دارد.  برندهای مختلف، پرینترهای فیش زن را در اندازه‌ ها، طرح‌ها و قابلیت‌های مختلف به بازار عرضه می‏کنند.

هنگام خرید این نوع پرینتر حتما باید به فاکتورهایی مثل بودجه خودتان، نیازهای کسب و کارتان، سازگاری دستگاه با سیستم POS و نحوه اتصال آن به سیستم خود توجه کنید. این نوع پرینتر یک ابزار ضروری برای استفاده روزمره در هر کسب و کاری است و مدلهای مختلف آن ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که مطابق با نیازهای کسب ‌و کارها هستند. به همین دلیل در این بخش از مقاله به دو نوع پرطرفدار از این دستگاه های اداری و فروشگاهی پرداخته ایم تا هنگام خرید انتخاب بهتری داشته باشید.

انواع فیش پرینتر اپسون

شکل 6. انواع فیش پرینتر اپسون

 1. فیش پرینتر حرارتی

فرآیند چاپ بر روی کاغذ در پرینترهای فیش زن حرارتی با گرما انجام می‌شود. از ویژگی‏های منحصر به فرد این نوع ماشین‏های اداری و فروشگاهی سرعت بالای چاپ، صدای کم و هزینه تعمیر و نگهداری پایین است. این نوع دستگاه‌ها بیشتر در کسب و کارهایی که در روز تعداد زیادی تراکنش‌ انجام می‌دهند، استفاده می‌شوند؛ زیرا خیلی سریع و کارآمد رسیدها را چاپ کنند. همچنین طراحی آن‌ها به گونه ای است که فضای کمی را اشغال می‌کنند. بنابراین برای محیط‌های کاری کوچک مناسب هستند. قیمت فیش پرینتر حرارتی براساس قابلیتهایی که دارد، متفاوت است، اما به طور کلی قیمت بالایی ندارد و خرید آن بسیار مقرون به صرفه است.

ما افتخار داریم که به شما برندهای برتر فیش پرینتر حرارتی را معرفی کنیم. اگر به دنبال یک فیش پرینتر با عملکرد بی نقص و کیفیت چاپ بالا هستید، برند Xprinter یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. این برند با تکنولوژی پیشرفته خود، امکان چاپ فیش های با کیفیت و واضح را فراهم می کند. اگر به دنبال یک فیش پرینتر با طراحی زیبا و کارایی بالا هستید، Sewoo یک گزینه عالی برای شماست. با قابلیت چاپ سریع و دقیق، این بدون شک یکی از بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما خواهد بود.

Bixolon یکی دیگر از برندهای برتر فیش پرینتر است که با قابلیت چاپ با کیفیت و پایداری بالا، اعتماد شما را به خود جلب خواهد کرد. Epson و Citizen نیز دو برند معتبر دیگری هستند که با تنوع محصولات و کیفیت بالای خود، به شما امکان می دهند تا بهترین فیش پرینتر را برای نیازهای خود انتخاب کنید. بنابراین، اگر به دنبال یک فیش پرینتر با کیفیت و عملکرد برتر هستید، این برندها را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که تجربه خرید شما با ما به یک تجربه بی نظیر تبدیل خواهد شد.

دستگاه چاپ رسید و بارکد

شکل 7. دستگاه چاپ رسید و بارکد

 2. پرینتر فیش زن جوهرافشان

همانطور که از اسم این نوع پرینترها مشخص است، فرآیند چاپ انواع رسیدها با استفاده از جوهر انجام می‌شود. این نوع ماشین‏های اداری و فروشگاهی می‌توانند تصاویر رنگی را باکیفیت بالا چاپ کنند. پرینترهای فیش زن جوهرافشان معمولا در کسب و کارهایی که می‌خواهند رسید را با لوگو یا تصاویر رنگی چاپ کنند، کاربرد دارند. با این حال، سرعت آن‌ها از چاپگرهای حرارتی کمتر است و همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری آن‌ها بالاتر از مدل حرارتی است. با اینکه قیمت چاپگر فیش زن جوهر افشان بیشتر از پرینتر حرارتی است، اما خرید آن برای اکثر کسب و کارهای کوچک اقتصادی است.

بارکدخوان‏

امروزه استفاده از بارکدخوان‏ها به عنوان یکی از پرطرفدارترین دستگاه های اداری و فروشگاهی ، برای مدیریت موجودی و فروش در هر کسب و کاری ضروری هستند. از فروش سریع در فروشگاههای خرده‌ فروشی گرفته تا بررسی سوابق پزشکی دیجیتالی، اسکنرهای بارکد جایگاه ویژه‏ ای پیدا کرده‌اند. اسکنرهای بارکد، اطلاعات بارکدها را می‏خوانند و آن‌ها را تبدیل به ارقام و حروف الفبا می‌کنند. سپس اطلاعات اسکن شده را به سیستم‏های کامپیوتری انتقال می‌دهند. هرکدام از ارقام و حروف اسکن شده نشان دهنده اطلاعات خاصی مثل قیمت، جزییات مشخصات کالا و احتمالاً یک تصویر برای پیگیری محصول هستند.

امروزه  این دستگاه ‏های اداری و فروشگاهی با تکنولوژی‌های متفاوت در بازار موجود هستند که برای اسکن انواع بارکدهای تک بعدی و دوبعدی کاربرد دارند. بعضی از آنها با تکنولوژی لیزر بارکدها را اسکن می‌کنند. در حالی که بعضی دیگر از تکنولوژی نوری یا دوربین برای ثبت بارکدها و تبدیل آنها به کدهای قابل خواندن استفاده می‌کنند. اما به طور کلی این دستگاه‌های کارآمد به دو دسته با سیم و بی‌سیم تقسیم می‏شوند که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. معمولا صاحبان کسب و کارها با قابلیت‌های این دو مدل آشنا نیستند؛ بنابراین هنگام خرید این نوع ماشین‏های اداری و فروشگاهی، نمی‌توانند مدل مناسب را انتخاب کنند. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین مدل را براساس کسب و کاری که دارید، انتخاب و خریداری کنید. پس برای آشنایی بیشتر با ویژگی‏های این دو مدل اسکنر بارکد، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

خرید دستگاه بارکدخوان

شکل 8. خرید دستگاه بارکدخوان

بارکدخوان باسیم

بارکدخوان باسیم یک دستگاه اسکنر دستی است که بارکدها می‌خواند و اطلاعات آن‌ها را تفسیر و به سایر سیستم‏ها منتقل می‌کند. این دستگاه با یک کابل که معمولاً USB یا RS-232 هستند به کامپیوتر یا سایر سیستمها متصل می‏شوند و به سرعت داده‏ ها را انتقال می‌دهند. این نوع اسکنرها دارای تکنولوژی نوری یا دوربین برای ثبت بارکدها هستند. اسکنر‏های باسیم تقریبا در همه صنایع از جمله خرده فروشی‌ها، حمل و نقل، مراقبت های بهداشتی و تولید استفاده می‌شوند. در سایت ما طیف وسیعی از بارکدخوان‏های باسیم با کیفیت موجود است. اگر می‌خواهید درمورد انواع برندهای اسکنرهای بارکد اطلاعات بیشتری کسب کنید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بارکدخوان سیمی usb

شکل 9. بارکدخوان سیمی usb

بارکدخوان بی سیم

بارکدخوان‏ بی‌سیم بدون نیاز به اتصال سیمی به سایر سیستمها که با وای فای یا بلوتوث وصل می‌شوند، اطلاعات بارکدها را می‏خواند و به هر سیستمی منتقل می‌کند. این مدل از دستگاه های بارکدخوان فروشگاهی ازطریق بلوتوث و سایر فناوری‌های بی سیم میتواند به سایر دستگاه‌ها متصل شود. اسکنرهای بی سیم مثل اسکنرهای باسیم، از تکنولوژی نوری برای ثبت بارکدها، استفاده می‌کنند. آن‌ها با کمک این تکنولوژی انواع بارکدهای تک بعدی و دو بعدی را به داده های دیجیتال تبدیل می‌کنند. سپس آن‌ها را به صورت بی‌سیم  به سیستمهای دیگر انتقال می‌دهند. درنهایت سیستم دریافت کننده با نرم افزارها یا اپلیکیشنهای خاص کار تبدیل داده ها به اطلاعات رمز گشایی شده و قابل خواندن را انجام می‌دهد. این نوع ماشین‏های اداری و فروشگاهی به دلیل قابلیت جابجایی و انعطاف پذیری زیاد و همچنین امکان اسکن بارکدها از راه دور و در محیط‌های مختلف، در صنایع خرده فروشی، تدارکات و مراقبت‌های بهداشتی، بسیار محبوب شده اند.

شما می‏توانید انواع برندهای اسکنرهای بارکد بی‌سیم را در وبسایت ما پیدا کنید. با خرید بارکدخوان بی سیم سرعت عملیات کسب و کار شما بالا می‌رود و کارهای مربوط به مدیریت موجودی شما آسان‌تر می‌شود. درصورت داشتن هر سوالی در مورد خرید این نوع بارکدخوان میتوانید با ما در تماس باشید.

بارکدخوان بی سیم میله ای

شکل 10. بارکدخوان بی سیم میله ای

تا اینجا ما محبوب‌ترین انواع ماشین‏های اداری و فروشگاهی را برای انواع کسب و کارها معرفی کردیم تا بیشتر با ویژگی‏های آن‌ها شوید و مناسب‌ترین آن‌ها را براساس نوع کسب و کارتان خریداری کنید. اما شما تاکنون ابزارهای کسب و کارتان را به‌ صورت اینترنتی خرید کرده اید؟ اگر هنوز در مورد خرید اینترنتی ماشین‏های اداری و فروشگاهی تصمیم قطعی نگرفته اید، حتما در آخرین بخش این مقاله همراه ما باشید.

خرید تجهیزات فروشگاهی

قطعا شما هم تا کنون به خرید اینترنتی انواع ماشین‏های اداری و فروشگاهی فکر کرده اید. با اینکه خرید اینترنتی راهی سریع، آسان و کم هزینه نسبت به خرید حضوری است، اما هنوز کسب و کارهایی هستند که خرید اینترنتی انجام نمی‌دهند و فقط به صورت حضوری تمایل به خرید دارند. اما خرید اینترنتی به خصوص تجهیزات اداری و فروشگاهی مزایایی نسبت به خرید حضوری دارد که نمی‌توان به راحتی از آن‌ها چشم پوشی کرد:

  • با خرید اینترنتی می‌توانید به طیف وسیعی از تجهیزات اداری و فروشگاهی با برندها و مدل‌های مختلف دسترسی داشته باشید.
  • بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید با کارشناسان سایت تماس بگیرید و برای انتخاب و خرید بهترین دستگاه‌ها و ابزارها برای کسب و کارتان اطلاعات موردنیازتان را دریافت کنید.
  • می‌توانید دستگاه موردنظرتان را با قیمت کمتری نسبت به فروشگاه‌های حضوری خریداری کنید و حتی ازتخفیفات فصلی سایت برای خرید ارزان‌تر بهره مند شوید.
  • از خدمات پس از فروش مثل خدمات تعمیر و سرویس انواع بارکدخوان، لیبل پرینتر و فیش پرینتر در محل استفاده کنید.

نتیجه گیری

اگر شما هم به دنبال خرید یکی از انواع ماشین‏های اداری و فروشگاهی مثل لیبل پرینتر، فیش پرینتر و بارکدخوان هستید، خرید اینترنتی یک راه حل آسان، کم هزینه، سریع و امن است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما،  انواع مدل‌ها را با قیمت مناسب پیدا کنید. اگر مدل موردنظرتان را پیدا نکردید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین مورد را برای کسب و کارتان انتخاب کنید. ما به شما اطمینان می‌دهیم که از طریق امن‌ترین درگاه‌های پرداخت آنلاین سایت، یک تجربه خرید مطمئن را در سایت ما داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *