مقالات تخصصی

بهترین بارکدخوان دوبعدی

بهترین بارکدخوان دوبعدی؛ اسکن سریعتر بارکدهای بیشتر

بارکدخوان‏‌ها انواع مختلفی دارند. اما به‏‌طورکلی به دو دسته تک بعدی (D1) و دو بعدی (D2) مثل QR کدها تقسیم می‏‌شوند. بهترین بارکدخوان دوبعدی نه‏‌تنها اطلاعات حروف الفبا را اسکن می‌‏کند؛ بلکه کدهای حاوی تصاویر، آدرس‌ وب‌سایت‏‌ها، صدا و سایر انواع داده‌ها را هم می‏‌خواند و به سیستم‏‌های دیگر منتقل کند. درحالیکه بارکدخوان تک‏ بعدی فقط اطلاعات بارکدهای خطی را دریافت می‏‌کند و انتقال می‌‏دهد. البته برخی از بارکدخوان‏‌های دوبعدی قابلیت اسکن بارکدهای تک بعدی را هم دارند؛ بنابراین انعطاف‏‌پذیری آن‏‌ها برای ردیابی کالاها و ذخیره اطلاعات بیشتر است.

از مزایای دیگر بهترین اسکنر‏های بارکد دوبعدی این است که باوجود اندازه کوچک می‌‏توانند حجم بیشتری از داده‏‌ها را نسبت به اسکنرهای تک بعدی ذخیره کنند. معمولا این نوع اسکنرها به شکل تفنگ هستند و در انواع بارکداسکنر بی‎سیم، رومیزی و قابل نصب، به بازار عرضه می‏‌شوند. اگر شما هم به دنبال خرید یک بارکدخوان دوبعدی باکیفیت هستید، همراه ما باشید تا با مشخصات 4 مدل برتر آشنا شوید.

بهترین بارکدخوان دوبعدی؛ اسکن سریعت بارکدهای بیشتر

بهترین بارکدخوان دوبعدی؛ اسکن سریعت بارکدهای بیشتر

بهترین بارکدخوان دوبعدی سیمبل مدل DS9808 (Symbol)

بارکدخوان دوبعدی سیمبل مدل DS-9808 با فناوری اسکن لیزری می‌‏تواند تمام بارکد‌‌‌های یک بعدی و دو بعدی را باسرعت و دقت بالا بخواند. انعطاف‏ پذیری بالای این مدل باعث شده است تا در بین کاربران به‏ عنوان بهترین بارکدخوان دوبعدی شناخته شود. این بارکد اسکنر قدرتمند ، هم به‏ صورت دستی و هم به ‏صورت هندزفری قابل استفاده است. بارکدخوان دوبعدی سیمبل مدل DS-9808 مانند سایر مدل‏ های این برند به‏ طور ارگونومیک و با وزن کم طراحی شده است.

قابلیت اسکن بارکد از صفحه تلفن همراه و غیرفعال کردن بارکدهای امنیتی EAS ، اسکن تصاویر و امضاءها، قابلیت افزایش صدای بوق در محیط‏ های پر سرو صدا و نصب و نگه‏داری آسان از امکانات ویژه این بارکدخوان دوبعدی هستند. بدنه این دستگاه دربرابر رطوبت، ضربه و حتی سقوط از ارتفاع ۱٫۵ متری، مقاوم است. باتوجه به قابلیت‏ های بارکدخوان دوبعدی سیمبل مدل DS-9808، تمامی مشاغلی که حجم کاری بالایی دارند، مثل داروخانه‏ ها، فروشگاه ‏ها، هایپر مارکت‏ ها و… می‏ توانند از آن استفاده کنند.

بهترین بارکدخوان دوبعدی سیمبل؛ مدل DS-9808

بهترین بارکدخوان دوبعدی سیمبل؛ مدل DS-9808

بهترین بارکد خوان دو بعدی اسکار مدل Unibar ll (Oscar)

بارکدخوان دوبعدی اسكار مدل Unibar II با فناوری نوری، بارکدهای دوبعدی را حتی از روی صفحه موبایل و کامپیوتر با دقت بالا اسکن می‏کند. این مدل اسکنر دوبعدی باسيم که دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد، دارای یک پایه انعطاف‏ پذیر است. این قابلیت باعث می‏‌شود کارها با سرعت بیشتری انجام شوند.یکی از ویژگی‏ های منحصربه‏فرد این دستگاه این است که می‏تواند بارکد را از روی پایه اسکن کند.؛ به‏ همین دلیل بهترین بارکدخوان دوبعدی برای انواع فروشگاه‏ ها است.

بارکدخوان دوبعدی اسكار مدل Unibar II به‏ دلیل داشتن لامپ ال ای دی درکنار فناوری نوری، اطلاعات بارکدهای مخدوش یا ناخوانا را با سرعت و دقت بالا می‏ خواند و آن‏ها را به‌صورت خودکار به سیستم‏ های کامپیوتری انتقال می‏دهد. این مدل بارکدخوان دوبعدی علاوه بر انتقال اطلاعات از طریق پورت USB، قابلیت ارسال اطلاعات با پورت مجازی COM را هم دارد. شما با دفترچه راهنمای فارسی این مدل بارکدخوان دوبعدی می‏ توانید به‏راحتی از آن استفاده کنید.

بهترین بارکدخوان دوبعدی اسکار؛ مدل Unibar

بهترین بارکدخوان دوبعدی اسکار؛ مدل Unibar

بهترین بارکد اسکنر 2بعدی نیولند مدل HR2280-BT (Newland)

بارکدخوان دوبعدی نیولند مدل HR2280-BT با فناوری ایمیجر (Imager) قابلیت خواندن انواع بارکدهای تک بعدی، دو بعدی و همچنین بارکدهای روی صفحه ‏های نمایش تبلت و تلفن همراه را دارد. این مدل بارکدخوان دوبعدی با کمک فناوری بلوتوث به کاربران امکان می‏دهد هم با سیم و هم بدون سیم از آن استفاده کنند. بارکدخوان دوبعدی نیولند مدل HR2280BT در طیف وسیعی از کسب و کارها مثل واحد‏های تولیدی، خرده‏ فروشی‏ها و مراکز خدماتی استفاده می‏شود؛ زیرا می ‏تواند انواع بارکدهای یک بعدی مانند UPC، EAN و همچنین بارکدهای دو بعدی مثل کدهای QR و کدهای داده ماتریسی را که در مراکز فروش بلیط استفاده می‏ شوند، اسکن کند.

بنابراین می‏توان گفت این اسکنر جز بهترین بارکدخوان دوبعدی است. از ویژگی‏ های اصلی این بارکدخوان این است که از فاصله 50 متری هم می‏تواند داده ‏ها را به سیستم‏‏‏‌های کامپیوتری انتقال دهد. این مدل علاوه بر سرعت، دقت و مقاومت بالا، دربرابر دمای محیط و رطوبت، کمتر خراب می‌‏شود. خرید بارکدخوان دوبعدی نیولند مدل HR2280BT ؛ به دلیل پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری، بسیار به ‏صرفه است.

بهترین بارکدخوان دوبعدی نیولند؛ مدل HR2280-BT

بهترین بارکدخوان دوبعدی نیولند؛ مدل HR2280-BT

بهترین بارکدخوان دوبعدی هانی ول مدل Voyager 1470g (Honeywell)

بارکدخوان هانیول مدل Voyager 1470g هم از فناوری نوری و هم از فناوری اسکن پیشرفته Area-Imaging برای اسکن کدهای یک بعدی و دوبعدی بهره می‏‌برد. این بارکدخوان می‏‌تواند انواع بارکدهای تک بعدی و دوبعدی را حداکثر از فاصله 40 سانتی متری اسکن کند و اطلاعات آن‏‌ها را به سیستم‏‌های دیگر انتقال دهد. از دیگر امکانات فنی بارکدخوان هانی ول مدل Voyager 1470g، وجود پورت‏های RS232 و Serial ،USB برای انتقال داده‌‏ها واتصال به منبع منبع تغذیه هستند. این مدل اسکنر تحت استاندارد حفاظتی IP42 است. دربرابر ضربه و زمین خوردن از ارتفاع 5/1 متری مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین در دمای 40 درجه سانتی‏گراد و رطوبت بالا آسیب نمی‏بیند.

بارکدخوان هانیول مدل Voyager 1470g به‌‏دلیل وزن کم (130 گرم)  برای مراکز فروشگاهی و انبارها مناسب است؛ زیرا در ساعت‏‌های کاری زیاد موجب خستگی کاربر نمی‏‌شود؛ بنابراین می‌‏تواند بهترین بارکدخوان دوبعدی برای فروشگاه شما باشد.

بهترین بارکد خوان دو بعدی هانیول؛ مدل Voyager 1470g

بهترین بارکد خوان دو بعدی هانیول؛ مدل Voyager 1470g

 

بازگشت به لیست

3 دیدگاه در “بهترین بارکدخوان دوبعدی

  1. علیرضا گفت:

    من بارکدخوانم دو بعدی گرفتم برای داروخانه ام بسیار ممنونم از شرکت نوین سیستم.

    1. admin گفت:

      سلام.از شما بابت اعتماد به شرکت نوین سیستم کوشای ایرانیان متشکریم.باافتخار کنار شما هستیم

  2. نغمه گفت:

    بارکد اسکنر هانیول 4 ایکس که عالیترینه به نظرممممممممممم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *